7 клас

Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню. 


Я живу і не тужу, 
З ким зустрінуся – дружу, 
Ми удвох з моїм сусідом 
Називаємось оксидом. 
Друзями моїми стали 
І метали, й неметали. 
Феєрверк влаштую вмить, 

Бо у мене все горить. 
Я внизу у тропосфері, 
Залечу в іоносферу. 
Мною дихають – 
Називають мене як? 


Домашнє завдання
1. Прочитайте  §23, 24 підручника.
2. Порівняйте хімічний склад і фізичні властивості кисню й озону. Результати роботи оформіть як діаграму або, на ваш вибір, у іншій формі.
3. Підготуйте навчальний проект на одну з тем:
     1) Проблема забруднення повітря та способи розв'язування її.
     2) Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.


Немає коментарів:

Дописати коментар