Робота з обдарованими




  Літня школа для обдарованих дітей
    Вже другий рік поспіль працюю в літній школі для обдарованих дітей. Навчання обдарованих дітей спрямовано на розвиток і саморозвиток особистості, що вимагає переорієнтації процесу навчання з предметного на процесуальні й мотиваційні аспекти освіти. Загальний розвиток дітей забезпечується новим змістом освіти, цілеспрямованим формуванням способів діяльності, загально навчальних умінь та навичок. Саморозвиток учнів забезпечується створенням оптимальних умов навчання. Значну роль відіграє диференціація та індивідуалізація навчання.

   Основна мета літньої школи для обдарованих дітей: розвивати інтерес до вивчення хімії, забезпечити цілеспрямований розвиток творчої особистості, формувати навички життєвої компетенції.
   Завдання літньої школи: 
  • підтримка здібних та обдарованих учнів;
  • розвиток творчої особистості;
  • виховання інтересу до вивчення хімії;
  • поглиблення й удосконалення знань, умінь і навичок учнів, а саме вміння розв'язувати задачі різних типів;
  • формування навичок проведення хімічного експерименту;
  • практиче використання хімічних знань у побуті та різних проблемних ситуаціях;
  • навчання самостійного здобування знань.
   Аналіз ефективності та результативності виступів учнів на олімпіадах веде до висновку, що в учнів:
  • формується високий рівень навчальної діяльності;
  • спостерігається розвиток особистої активності, пізнавальної й інтелектуальної ініціативи;
  • досягається розвиток креативності особливості;
  • розвивається обсяг пам'яті, широкий світогляд, ерудованість, наполегливість, цілеспрямованість, схильність до аналізу;
  • визначаються життєві орієнтири і цінності.
Акуліна Анастасія 
переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії  (ІІІ місце).

Підготовка до олімпіад


 З початком нового навчального року почалась і підготовка до Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Майбутні призери олімпіад живуть у світі своїх захоплень. Їх поєднує нестандартний розум, прекрасна пам'ять, уміння аналізувати, розвинене логічне мислення, добра математична підготовка.

Завдання для підготовки до олімпіади:

І та ІІ етапи Всеукраїнської олімпіади з хімії

14 жовтня відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади з хімії, в якому взяли участь більш ніж 80 учнів 7-11 класів. 
   На ІІ етапі олімпіади 5 учнів нашої школи стали переможцями.


              
Ільєнко Дмитро
переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії (ІІІ місце)


2 коментарі: