четвер, 20 листопада 2014 р.

Використання смартфонів та планшетів на уроках хімії

 
 У 2013 році престижну премію Пірсона за використання новітніх технологій під час уроків отримав Гаррет Ріттер - керівник відділу мистецтва в англійській школі Уїллоу, який сказав що: "Смартфон, який сьогодні є практично в більшості школярів, має неймовірний освітній ресурс. Але школи часто забороняють його використовувати. і в цьому криється абсолютне безумство". 
   Віртуальні технології та мобільні платформи дозволяють сучасному вчителю подивитися на навчання з нової точки зору і в нових формах. Саме з метою поширення використання мобільних технологій під час навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, Міністерство освіти відмінило заборону на використання мобільних телефонів у навчальних закладах. Про це йдеться у наказі міністерства освіти і науки україни №910 від 7 серпня 2014 року.
  Мій учень 10-А класу Слуцький Дмитро, який цікавиться як інформатикою так і хімією, створив тести з хімії  за допомогою розробленої тестової оболонки на ОС Android. Ці тести ми випробували на уроці узагальнення та систематизації знань з теми "Загальна характеристика оксидів і кислот" у 8-А класі.
   Створені тести дозволяють вирішити проблему якісної та швидкої перевірки якості знань учнів на уроці. Кожен учень отримує свій варіант, який містить запитання різних видів відповівши на які одразу отримує об'єктивну оцінку своїх знань.
  

1 коментар:

  1. Дякую Вам за цікавий , сучасний урок !Чекаю з нетерпінням наступного уроку !!

    ВідповістиВидалити