середа, 29 січня 2020 р.

Запровадження наскрізних змістовних ліній як засобу інтегрування навчального змісту

     29 січня на базі Шосткинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 відбувся міський інтегрований семінар вчителів хімії та основ здоров'я закладів загальної середньої освіти м. Шостки "Запровадження наскрізних змістовних ліній як засобу інтегрування навчального змісту".
   Інтегроване навчальне заняття з хімії та основ здоров'я у формі WEB квесту для 9 класу за темою "Поняття про полімери (поліетилен). Застосування поліетилену" провела вчитель хімії та основ здоров'я школи №1 Ольга Крутова-Оникієнко.
Фрагмент навчального заняття з хімії для 10 класу за темою "Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості" продемонструвала вчитель хімії школи №1 Марина Мечик. Після чого вчителями був проведений самоаналіз заняття та обговорення його результатів з учасниками семінару.
    Свій творчий звіт "Інтеграція навчальних дисциплін як засіб забезпечення системних знань учнів та формування у них життєвих компетентностей" представила Крутова-Оникієнко О. Практичне заняття та інтегргацію при вивченні теми "Конфлікти і здоров'я" у 7 класі провела практичний психолог та вчитель основ здоров'я школи №5 Олена Степанова.
   Про аналіз завдань олімпіад та необхідність інтеграції знань і навичок учнів з різних дисциплін розповіла вчитель хімії навчально-виховного комплексу спеціалізована школа І-ІІІ ступенів-ліцей Олена Андрусенко.
   Саме ключові компетентності й наскрізні змістовні лінії є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця.


Немає коментарів:

Дописати коментар